Гарантійні умови

Гарантійні зобов’язання

На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару чи заміна, провадиться протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов/не сподобався, вартість відправки до продавця оплачує покупець.)

Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:

  1. Товар не був у вжитку і жодним чином не використовувався
  2. Не проводився монтаж та підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування
  3. Повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби)
  4. Товар перебуває у тому стані, як і момент покупки і передачі користувачеві. У абсолютно новому стані, без будь-яких слідів користування (у справному технічному стані, без будь-яких механічних, фізичних ушкоджень, без подряпин та інших дефектів)
  5. За наявності всіх документів на товар виданих споживачеві разом із товаром.

Умови гарантії:

Продавець гарантує, що цей виріб у момент початкового продажу не має дефектів матеріалу, дизайну чи збирання на наступних умовах:

  1. Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням серійного номера виробу (якщо він є), дати продажу, гарантійного терміну, підпису покупця та продавця, безкоштовний ремонт провадиться лише протягом гарантійного терміну зазначеного в даному талоні.
  2. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеному в гарантійному талоні.
  3. Транспортування несправного виробу здійснюється з допомогою клієнта.
  4. Продавець залишає за собою право зняти виріб з гарантії у таких випадках:                                                                                                                      а) порушення безпеки гарантійних пломб, наклейок, при зміні кольору на наклейках – «індикаторах води»
    б) якщо виріб має сліди стороннього втручання або була зроблена спроба самостійного ремонту, тощо.
    в) якщо були виявлені несанкціоновані зміни конструкції, пофарбовані панелі, сліди ручної пайки на платах тощо.                             Гарантія не поширюється на такі несправності:
    а) наявність механічних пошкоджень (подряпин, тріщин, саден, слідів падіння, сліди вологи, сліди стороннього втручання, при зміні кольору на наклейках – «індикаторах води»)
    б) пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах; побутовими факторами: підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище тощо.
    Гарантія не поширюється на зарядний пристрій, акумулятори, дата – кабелі, CD диски з програмним забезпеченням та інші аксесуари, що додаються до виробу, карти пам’яті.
    Дії гарантії не поширюються на природне зношування виробу.
    Перед прийняттям виробу в ремонт проводиться діагностика та експертна оцінка неполадок визначення терміну ремонту.

Час експертної оцінки не включається під час гарантійного ремонту.
Час ремонту залежить від складності поломки та може становити до 30 діб, якщо запасні частини перебувають на складі в Україні.
На час ремонту інший виріб не надається.

Відмова від гарантійних зобов’язань провадиться у разі:

  1. Ушкодження під час транспортування.
  2. Нещасних випадків (пожежа, повінь тощо).
  3. Виявлення усередині виробу сторонніх предметів комах.
  4. Порушення пломб (якщо такі були).
  5. Зовнішнього чи внутрішнього забруднення.
  6. Сліди впливу високої температури або відкритого полум’я.
  7. Наявність механічних, електричних, хімічних ушкоджень.
  8. Гарантія не поширюється на витратні матеріали.

Порядок обміну дефектного виробу:

Несправний виріб може підлягати заміні, якщо продавець вважає це необхідним, тільки у разі його повної комплектності, в оригінальній упаковці без слідів пошкоджень та експлуатації, з комплектом технічної документації (гарантійний талон, посібник з експлуатації)