Який тип корпусу човна вибрати
Перед тим, як вибрати та купити човен для підживлення коропа, слід визначитися з тим, який тип корпусу буде оптимальним рішенням для конкретної ситуації. Сьогодні на ринку можна зустріти, наприклад:
- корпуси типу “катамаран” з двома двигунами;
- корпуси “катамаран” з одним двигуном;
- корпуси стандартного компонування з одним двигуном.
Найбільш популярні катамарани із двома двигунами. Хоча можна знайти і корпуси з місцем для одного двигуна, але в їхньому випадку радіус повороту більше, що ускладнює маневрування човном.
Що потрібно пам’ятати
Не варто думати, що всі катамарани з двома двигунами є просто демонами швидкості. Слід розуміти, що сам корпус може важити досить багато через свої габарити, при цьому типовий човен для підгодовування коропа здатний перевозити цілих 3-4 кілограми наживки.
На модельному ринку представлені корпуси підгодівельних човнів з перегородками в центральній частині човна та з боків. Перше рішення напевно краще, тому що після відпускання підгодовування центр ваги залишається незмінним.
Човни з перегородками з боків нахилятимуться при звільненні однієї із заслінок, особливо якщо наживки багато. В екстремальних ситуаціях човен може навіть перевернутись. Як і всі конструкції цього типу, корпуси підгодівельних човнів мають закрилки. Саме вони відкриваються, дозволяючи вам кинути наживку.
Люк кріпиться до фюзеляжу петлями, а сам механізм відкриття заснований на роботі міцних сервомеханізмів, що висувають перед відкриттям штифт, що блокує люк.
Як вибрати гребний гвинт
Не секрет, що гребний гвинт часто виходить із ладу, тому час від часу його доводиться міняти. Виробники пропонують безліч варіантів, серед яких дво-, трьох-і навіть чотирилопатеві гвинти, які розрізняються по діаметру різьблення, напрямку обертання, розміру та кроку.
При виборі гребних гвинтів для вашого човна бажано використовувати варіанти та моделі, рекомендовані виробником. Це допоможе уникнути перегріву двигуна і, як наслідок, його поломки.